Już 24 lutego 2008 roku do sprzedaży trafi siódmy tom „Suppli” autorstwa Mari Okazaki. Poprzednie części komiksu o życiu pracowników renomowanej agencji reklamowej zostały bardzo dobrze przyjęte zarówno przez polskich czytelników jak i media.
Komiks cieszy się dużą popularnością również w Korei, Francji czy Stanach Zjednoczonych. Znalazł się wśród publikacji wyróżnionych przez „Publishers Weekly” w zestawieniu najciekawszych komiksów 2008.
Mari Okazaki udało się świetnie oddać klimat pracy w branży reklamowej, zapewne zawdzięczamy to temu, że autorka zanim zaczęła zawodowo zajmować się rysowaniem komiksów przez kilka lat pracowała w Hokuhodo, drugiej co do wielkości agencji reklamowej w Japonii.
„Suppli” jest skierowane do dorosłych czytelników, w szczególności do osób w przedziale wiekowym 20-35 lat. Porusza problemy życia i pracy we współczesnej Japonii. Dzięki Mari Okazaki czytelnicy mogą poznać jak wygląda robienie kariery „po japońsku” i przekonać się, że wbrew pozorom życie korporacyjne jest bardzo podobne, bez względu na szerokość geograficzną.
Główna bohaterka serii Minami Fujii pracuje w agencji reklamowej. Jest młoda, kreatywna, goni za sukcesem w pracy, jednak w życiu osobistym nie radzi już sobie tak dobrze. Tak jak większość zapracowanych ludzi na całym świecie ma problemy z ułożeniem sobie życia osobistego. Dobrze zna smak
rozgoryczenia czy samotności.
SUPPLI ukaże się w Polsce nakładem Wydawnictwa Hanami